Banc de Recursos
13 Resultats trobats

Neuropedagogía del lenguaje. Trastornos del lenguaje y prácticas docentes
ÁNGELA FUENTES TORRESESTEFANÍA PULIDO GONZÁLEZ
JUAN CARLOS ARMENTEROS MAYORAL
MARCOS ALCÁZAR ESTRELLA

Didactiques des mathématiques : des études empiriques à des choix systématiques de compréhension de l'enseignement
ALINE ROBERTJANINE ROGALSKI
MARC ROGALSKI

Aportes del conocimiento neurocientífico a la enseñanza de la lectoescriptura
MARCIA NATALIA RAMÍREZ BUSTOSOSCAR OVIDIO CALZADILLA PÉREZ
TAMARA DEL PILAR ARRIAGADA PORTALES

La responsabilidad del ámbito escolar en el bienestar físico de niños, niñas, adolescentes y en la salud del futuro adulto
AUGUSTO GARCÍA ZAPICOMARCELA GONZÁLEZ GROSS

La neuroeducació transformant l’aula: una mirada a l’aprenentatge a l’escola Octavio Paz
ALICIA GODESANA VICÁLVARO
ESTEFANÍA MAS

¿Es factible cambiar la enseñanza de las ciencias en primaria?
ASUNCIÓN MENARGUES MARCILLACAROLINA NICOLÁS CASTELLANO
JOAQUÍN MARTÍNEZ TORREGROSA
RUBÉN LIMIÑANA MORCILLO
SERGIO ROSA CINTAS

Com ho farem? Descripció d’un taller amb diverses activitats artístiques i matemàtiques per desenvolupar la creativitat en alumnes de primària
JOAN CARLES FERRER COMALATQUERALT VILADEVALL VALLDEPERAS
SALVADOR LINARES MUSTARÓS

Alumnat amb dificultat de regulació del comportament: estat actual i reptes
IMMA BALARTMARC PÉREZ BURRIEL
MARTA SADURNÍ