Banc de Recursos

Banc de Recursos

Ordenar per:

25 Resultats trobats

Enseñar a comprender: formar a los y las estudiantes en la lectura activa

Enseñar a comprender: formar a los y las estudiantes en la lectura activa

MARÍA GRACIELA VEAS
SILVIA TOBAR
TERESITA ESPINOZA
Contextos significativos para desarrollar la fluidez de lectura

Contextos significativos para desarrollar la fluidez de lectura

MARÍA GRACIELA VEAS
SILVIA TOBAR
TERESITA ESPINOZA
Ayudar a comprender: una estrategia para mejorar la lectura en el aula

Ayudar a comprender: una estrategia para mejorar la lectura en el aula

MARÍA GRACIELA VEAS
MARIELA RIVERA
SILVIA TOBAR
Diari d’aprenentatge: equips per la Convivència. Educació Secundària

Diari d’aprenentatge: equips per la Convivència. Educació Secundària

GENERALITAT DE CATALUNYA. DIRECCIÓ GENERAL D'ATENCIÓ A LA FAMÍLIA I COMUNITAT EDUCATIVA
SALUT I EDUCACIÓ EMOCIONAL
El aprendizaje basado en problemas: una propuesta de cualificación docente

El aprendizaje basado en problemas: una propuesta de cualificación docente

RUBINSTEN HERNÁNDEZ BARBOSA
SANDRA MARITZA MORENO CARDOZO
Ideació suïcida

Ideació suïcida

SALUT MENTAL CATALUNYA

Cercar


Àmbit

3
3
0
0
19

Llengua

11
10
4
0