Banc de Recursos
18 Resultats trobats

La importancia de la neuropedagogía en la educación de los alumnos con dislexia
ÁNGELA NÚÑEZ MONTOZAELENA MÁRQUEZ SAN MARTÍN
MARÍA DE LA LUZ ESPINAR GARCÍA
SORAYA RUIZ MUÑOZ

Protocol de detecció i actuació en la dislèxia. Àmbit educatiu: etapa de Cicles Formatius i Batxillerat
COL·LEGI DE LOGOPEDES DE CATALUNYA
Protocol de detecció i actuació en la dislèxia. Àmbit educatiu: etapa d'educació secundària obligatòria (ESO)
COL·LEGI DE LOGOPEDES DE CATALUNYA
Protocol de detecció i actuació en la dislèxia. Àmbit educatiu: etapa de primària cicle superior (5è i 6è)
COL·LEGI DE LOGOPEDES DE CATALUNYA
Protocol de detecció i actuació en la dislèxia. Àmbit educatiu: etapa de primària cicle mitjà (3r i 4t)
COL·LEGI DE LOGOPEDES DE CATALUNYA
Protocol de detecció i actuació en la dislèxia. Àmbit educatiu: etapa de primària cicle inicial (1r i 2n)
COL·LEGI DE LOGOPEDES DE CATALUNYA
Protocol de detecció i actuació en la dislèxia. Àmbit educatiu: etapa infantil (finals de P5)
COL·LEGI DE LOGOPEDES DE CATALUNYA
Impacto de la dislexia en la autoestima y el comportamiento socioemocional en estudiantes de edad escolarizada
EVALYN SAMANTHA TELLO HIDALGOJESENIA MARISOL MOREIRA BENAVIDES
KAREN ANDREINA SAMANIEGO LOJA
MANUEL GONZALO REMACHE BUNCI

Eines per a l’avaluació de la lectoescriptura dislèxia
CARMEN MARTÍN GAVÍNCRISTINA CASAS GREGORIO
ESTHER LÓPEZ ALMUNIA
VICTORIA GONZÁLEZ SÁNCHEZ

Les bases neurales de l’apprentissage de la lecture
JOSÉ MORAISLAURENT COHEN
RÉGINE KOLINSKY
STANISLAS DEHAENE