Banc de Recursos
Com podem saber si l’aire de l’escola està contaminat?
Maternal i primera ensenyança
El material educatiu que teniu entre mans ha estat dissenyat pel Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) en el marc d’un projecte finançat per la FECYT (FCYT-20-15569): ¡Queremos ser científicas! coordinat per l’Institut de Ciències de l’Educació (ICEUAB). Aquest projecte té un doble objectiu, d’una banda que els infants esdevinguin competents pel que fa a la comprensió de la problemàtica de la contaminació atmosfèrica a les ciutats i d’altra banda, millorar el posicionament STEM de l’alumnat del cicle superior primària i especialment d’aquell alumnat de col·lectius i perfils més desafavorits en l’àmbit STEM com per exemple les noies, l’alumnat de perfil socioeconòmic desafavorit... Concretament aquest material educatiu està dirigit a alumnat de Cicle Superior de Primària (10-12 anys) i s’ha elaborat tenint en compte el Currículum normatiu vigent i les seves concrecions (Generalitat de Catalunya, 2015), que trobareu detallades en el següent apartat.Recurs
